Dlaczego warto?
Kampania LinkedIn Ads jest dobrą drogą do rozpoczęcia przygody z marketingiem w sektorze B2B. Reklamy będą wyświetlane odbiorcom, którzy w przyszłości mogą zostać Twoim partnerem biznesowym. Zainwestowanie w kampanię marketingową na LinkedIn pozwoli także na nawiązanie wielu relacji, czy sprawdzenie jak rozwijają się konkurencyjne firmy. Dodatkowym atutem platformy jest to, że wbudowane do niej narzędzia marketingowe są łatwe w obsłudze.
Na czym polega kampania LinkedIn Ads?
Jeżeli czytałeś nasze poprzednie posty dotyczące reklamowania się na Facebooku i Instagramie, to wiesz, że reklamowanie należy rozpocząć od założenia konta i opracowania strategii reklamy. Kolejnym, równie istotnym krokiem jest określenie grona odbiorców. Bazując na naszym doświadczeniu, wspólnie zawęzimy to grono, poprzez określenie kryteriów dotyczących branży, do której chcesz dotrzeć. Następnie, określimy budżet i przeanalizujemy, w jaki sposób chciałbyś przedstawić swoją firmę. Podczas budowania strategii marketingowej, przedstawimy Ci 3 sposoby reklamowania, które umożliwia LinkedIn:
- Reklama, która zawiera sponsorowaną treść;
- Reklama tekstowa, która cechuje się niskim kosztem;
- Wiadomość InMail, czyli reklama znajdująca się w skrzynce odbiorczej LinkedIn.
Każda z tych reklam będzie wymagała targetowania, czyli wybrania odpowiednich wymagań, które będą decydować o pojawieniu się reklamy na profilu konkretnego użytkownika. Wymagania te określimy poprzez kryteria, takie jak: lokalizacja, wiek, płeć, branża, stanowisko, czy nawet pożądane umiejętności. Po określeniu struktury reklamy, nasz zespół przygotuje dla Ciebie wizualizację graficzną przyszłych reklam, dostosowanych do wymagań portalu.
Zainteresowany reklamą na LinkedIn?
napisz do nas!Jakie korzyści płyną z kampanii LinkedIn?
Przede wszystkim, niezwykłą zaletą LinkedIn jest dostęp do wspomnianej wcześniej bazy użytkowników, która składa się wyłącznie ze specjalistów. Kampania marketingowa LinkedIn Ads umożliwia kontrolę budżetu przeznaczonego na reklamę i elastyczne dostosowanie bieżących kosztów do osiągniętych efektów. Elastyczne są także drogi reklamowania – każdą kampanię można przeprowadzić w inny sposób!
Specyfiką LinkedIn jest to, że nie znajdziesz tam informacji podobnych do tych, które znajdują się na Facebooku czy Instagramie. Platforma składa się z wpisów branżowych, które określają cele przedsiębiorstw na kolejny rok, traktują o publikacjach naukowych lub przedstawiają realizacje projektów. Reklamy, które się tam pojawiają, także są dostosowane do treści, które są udostępniane przez użytkowników. Zanim zdecydujesz się na przeprowadzenie kampanii, zapoznaj się z popularnymi postami czy reklamami, którymi będziesz mógł się zainspirować.
Jeżeli chcesz, aby Twój profil organiczny przygotowała doświadczona agencja – skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci także poprowadzić kampanię LinkedIn Ads, do której stworzymy świetne reklamy. Umów się z nami na rozmowę, by dowiedzieć się więcej na temat przebiegu i specyfiki działań reklamowych na LinkedIn Ads.
>