Social Media Marketing

Pokaż się od najlepszej strony w Mediach Społecznościowych

Zbuduj z nami strategię kampanii marketingowej w social mediach. Zwiększ zasięgi Twojej firmy na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Google, które zaowocują wzrostem zainteresowania Twoimi produktami. Wspólnie określmy grupę docelową Twojej marki i powiększmy grono Twoich klientów.

Skontaktuj się z nami

Media społecznościowe

Bycie częścią platform społecznościowych, jest dla współczesnych firm niemal obowiązkowe. Każda firma, która chce być w stałym kontakcie z klientami, powinna prowadzić kampanię marketingową na różnych portalach społecznościowych. Według najświeższych danych z portali społecznościowych korzysta 3,8 miliarda użytkowników! Co to oznacza dla przedsiębiorców? Media społecznościowe są medium, które w najszybszy i bezpośredni sposób pozwolą na komunikację z przyszłymi klientami. Dzięki wykorzystaniu ich potencjału, możesz dotrzeć do odbiorców za pomocą reklamy na platformach, które codziennie sprawdzają! Jakie to są platformy?

  • Facebook

  • Google

  • Instagram

  • LinkedIn

  • TripAdvisor

  • YouTube

Jedną z najważniejszych zalet marketingu w social mediach, jest mierzalność. Dotyczy to zarówno zasięgu kampanii marketingowej, ale także informacji o jej odbiorcach. Dzięki dobrze przeprowadzonej kampanii na SM możesz dowiedzieć się np. jakie było zaangażowanie fanów w Twoją kampanię, czy sprawdzić, w jakich godzinach obserwatorzy Twojej firmy są najbardziej aktywni. Informacje te pozwolą m.in. lepiej zaplanować terminy dodawania postów, czy relacji.

Innymi zaletami marketingu w mediach społecznościowych są:

  • Bezpośredni kontakt z klientem

  • Szybkość rozprzestrzeniania się informacji wśród dużej grupy użytkowników

  • Różne możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych

  • Znacząco mniejsze koszty w porównaniu do tradycyjnych form marketingu

  • Zbudowanie spójnego wizerunku firmy

  • Targetowanie, czyli docieranie do precyzyjnie zdefiniowanej grupy odbiorców

  • Zwiększona efektywność

Reklamy w mediach społecznościowych - na czym to polega?

Reklamy w mediach społecznościowych charakteryzuje przede wszystkim szybkość docierania informacji do zainteresowanych odbiorców. Internauta, który decyduje się na śledzenie aktywności Twojej marki w sieci, tak naprawdę jest Twoim klientem. Jeżeli posty, reklamy i dodawane przez Ciebie zdjęcia są atrakcyjne, występuje dużo większe prawdopodobieństwo, że użytkownik Facebooka, czy Instagrama zainteresuje się danym produktem, niż w przypadku gdy Twój profil świeci pustkami, lub służy jedynie do ogłoszeń tekstowych. W głównej mierze, reklamy w mediach społecznościowych mają zainteresować odbiorcę zarówno treścią reklamy, jak i samym produktem.

Jak się reklamować- pierwsze kroki?

Zdajemy sobie sprawę, że przedstawianie produktu w reklamie internetowej nie jest łatwą sprawą. Każdy, nawet najdrobniejszy szczegół wpływa na ogólną opinię o produkcie, a tym samym o reklamowanym dystrybutorze. O tym, czy odbiorca zapozna się z danym przekazem reklamowym, czy go ominie decydują sekundy!

Zanim przystąpimy do opublikowania reklamy w dowolnym portalu społecznościowym, należy zastanowić się nad określeniem grupy docelowej, czyli osób, które z założenia będą zainteresowane Twoją ofertą. Dzięki takiemu zabiegowi zyskasz pewność, że publikowana reklama trafi do przyszłych klientów. Pozwoli to oszczędzić Twoje pieniądze i czas poświęcony na przygotowanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.

Kolejnym krokiem jest określenie, w jaki sposób chcesz przedstawić reklamowany produkt. Prócz wizualnego odbioru reklamy, należy wymyśleć hasło reklamowe, które przyciągnie i zainteresuje odbiorców. Jeżeli Twoja kampania będzie długoterminowa, warto przemyśleć spójność kampanii: zarówno warstwy graficznej, jak i merytorycznej, czyli słownej.

„Automatyzując czynności w firmie rozwijamy się szybciej. Firmy, w których nie dąży się do automatyzacji, zawsze będą miały problem z nadążaniem za liderami w branży. Pytanie, czy obecnie jakąkolwiek firmę stać na to, aby się nie automatyzować.

Paweł Grzesiak

Właściciel dP Internet oraz autor wielu publikacji branżowych

Działajmy!

Nasza firma pomoże Ci w osiągnięciu celu biznesowego.

Jeżeli masz pomysł na ulepszenie, a także wprowadzenie Twojej firmy na szerokie wody Internetu, nie czekaj! Pomożemy Ci w określeniu najlpszych rozwiązań dla Twojego biznesu i razem zaprojektujemy przyszłość.

Skontaktuj się z nami by razem popracować nad wspólnym projektem.