04 Stycznia 2021

Facebook Ads – jak działa reklama na Facebooku?

Od kilku lat serwis Facebook jest w ścisłej czołówce miejsc, w których internauci pozyskują informacje. Według danych Gemius Polska, ze wszystkich produktów facebookowej grupy korzysta ponad 21 milionów Polaków. Ta liczba pokazuje, że aplikacja jest interesująca nie tyle pod względem komunikacyjnym, ile reklamowym.

Źródło: Gemius Polska, http://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/wyniki-badania-mediapanel-za-listopad-2020.html [28.12.2020]

Facebook jako medium sprzedażowe, a co za tym idzie – narzędzie marketingowe, działa na 2 sposoby:

  • organicznie, gdzie Facebook promuje treści, które algorytm serwisu uzna za potencjalnie interesujące dla użytkownika serwisu,
  • za opłatą, czyli poprzez uruchomienie płatnej kampanii reklamowej, dopasowanej do potrzeb firmy.

Jak w pełni wykorzystać potencjał Facebook Ads?

Umów się z nami na rozmowę, podczas której ustalimy strategię marketingową. Działania zaczniemy od ustalenia grupy docelowej Twoich reklam oraz zapoznania się z Twoją wizją reklamy. Dzięki temu będziemy mogli przekazać naszym grafikom Twój pomysł na wizualny aspekt reklamy. Pomożemy Ci także opracować treść reklamy, która zachęci klienta do skorzystania z Twojej oferty.

Reklama na Facebooku – jak powinna wyglądać?

To, co i w jaki sposób zostanie przekazane na reklamie, ma ogromny wpływ na odbiór Twojej firmy. Aby reklama zadziałała na Twojego przyszłego klienta, musi nie tylko odpowiednio prezentować produkt, ale także zapadać w pamięć w pozytywny sposób. Odpowiednio skonstruowana reklama, która trafia do dobrze określonej grupy docelowej, to gwarancja pozyskania nowych klientów. Jeżeli Twoim celem jest dotarcie do nowych klientów oraz utrzymanie stałych, to Facebook jest dla Ciebie odpowiednią platformą.