Etap I
Współpracę rozpoczynamy od rozmowy, określając cel i efekt końcowy działań. Przeprowadzamy wywiad dotyczący specyfiki reklamowanych produktów oraz możliwości ich prezentacji i promocji w internecie. Ustalamy grupę docelową, do której powinna trafić kampania marketingowa, określamy budżet, który klient chciał przeznaczyć na działania marketingowe, analizujemy pomysły klienta, a także proponujemy sprawdzone rozwiązania promocyjne (m.in. schemat kampanii Facebook Ads), które zaspokoją potrzeby i oczekiwania klienta.
Etap II
Przygotowujemy umowę, która ustala ramy organizacyjne wspólnie realizowanego projektu. W umowie określamy czas wykonania zlecenia oraz zakres prac, których dotyczy umowa, a także zawieramy zapisy odnośnie zasad współpracy, gwarancji i zakresu funkcjonalności końcowego rozwiązania.
Etap III
Po podpisaniu umowy przez obie strony rozpoczynamy pracę. Twoją rolą jest przekazanie listy potrzeb, czyli materiałów i dostępów, które są niezbędne do zrealizowania projektu. Od dobrej komunikacji na początkowym etapie projektu w dużej mierze zależy efekt końcowy.